Kabaret Młodych Panów - Opowieści biblijne po Śląsku I (Official Video)

  wyświetleń 2,645,042

newabratv

2 lat temu

Najlepszy prezent! Kabarety na DVD allegro.pl/uzytkownik/allegronewabra
Specjalny program Kabaretu Młodych Panów przygotowany dla goroli, półgoroli, basztardów i krojcoków. Dla Hanysów też, utrwalicie sobie.
„Ślązisz is easy” to skecze po śląsku i nie tylko. Wyrobimy 300% normy i wydobędziemy śmiech z najgłębszych pokładów Waszego poczucia humoru. Po naszym spotkaniu Wasze serca będą czarne jak węgiel kamienny, w żyłach popłynie wodzionka, a z nosa każdemu puści się moczka. Poznacie wyższą kulturę, wyższe obyczaje, wszystko wyższe bo z Górnego Śląska. Będziecie umieć heklować, rychtować, szporować, hajcować, onaczyć, dżistać i przetwiyrać się. Jeżeli nie potrafisz choć jednej z tych czynności, koniecznie musisz to zobaczyć.
Toż paczcie tam jako!
Tracklista:
DVD Kabaret Młodych Panów - Ślązisz is easy
1. Freddie
2. Ślązisz Is Easy - Powitanie
3. Potek
4. Ślązisz Is Easy - Podryw po śląsku
5. Kobiety
6. Ślązisz Is Easy - Profesor od słów trudnych
7. Żyła
8. Ślązisz Is Easy - Słówka miłosne
9. Familiada
10. Ślązisz Is Easy - SITA
11. Wielka Orkiestra Budżetowej Pomocy
12. Obława
Bisy
13. Muzyczny Trójząb Neptuna
14. Opowieści biblijne po Śląsku I
15. Opowieści II
Artysta: Kabaret Młodych Panów
Wykonawcy: Mateusz Banaszkiewicz, Bartosz Demczuk, Łukasz Kaczmarczyk, Robert Korólczyk
Tytuł DVD: Ślązisz is easy
Produkcja : STAR MANAGER
Czas trwania : 175 minut
Format : DVD - 9
Dźwięk : Dolby Digital 2.0
Data wydania : 2019.03.15
Wydawca: New Abra 2019

Komentarze
Jerzy Jerzy
Jerzy Jerzy 7 dni temu
"POKOJOWE" odejscie? Najlepsza optymalna taktyka.KOMUNISCI sami sie zaorza. Odtajnienie dokum. otworzy oczy wielu niedowiarka. Latwiej bedzie "wyprostowac" "niegodziwosci" TEGO SWIATA. Pewne teorie spiskowe okaza sie PRAWDA, ignoranci otworza oczy.MOZE. Mysle ze DJ TRUMP (lub ktos podobny)zdobedzie jeszcze wieksze poparcie i "naprawi" ZLO tego SWIATAzgodnie z pozytywnymi PRAWAMI NATURALNYMI
Keryl_PL
Keryl_PL 8 dni temu
Mi ksiądz na lekcji online kazał obejrzeć 😁
mati gamer126
mati gamer126 8 dni temu
Mi toż
Marian Podgorni
Marian Podgorni 10 dni temu
Dndndbdhhdhdhdbdhxhxhdbhx ja djdjdbdudh dhdhdjddhdjddueuehdhdheheueheudueydyddbdnfkfnfbdndndndbdbdbbxbxdjdbdbxbxbbxhxbxbbxbdbdjeheudbejdhdhdhdhxtehdhdjejrjrjrhehehrhdhdhdjrbehd
Krzysztof Tabak
Krzysztof Tabak 12 dni temu
A jak ze śmiechu zejdę będę Was z zaświatów sądził
Małgorzata Drobnicka
Małgorzata Drobnicka 28 dni temu
Witejcie ludkowie. Momy dzisiok 31.12.2020. Znom tyn skecz, a i tak sie śmieja, jak za piyrszym Razym. Łoni to majom napisane, abo grajom z gowy. Kiedy improwizujom, a kiedy ni? Som tacy naturalni, pszaja tym karlusom. Miejcie się dobrze w nowym roku!
Ewa Banaś
Ewa Banaś Miesiąc temu
Bo pan Bóg wpierw stworzył A ja jestem A dama A później z ziobra ewę
Ewa Banaś
Ewa Banaś Miesiąc temu
🌿
Łukasz Orzech
Łukasz Orzech Miesiąc temu
Kto w 2020 do piwka i jonta jak znalazł pozdro z Zabrza
Mikołaj Głozak
Mikołaj Głozak Miesiąc temu
Fajne
Mikołaj Głozak
Mikołaj Głozak Miesiąc temu
22:26
Jan Ulanowski
Jan Ulanowski 2 miesięcy temu
..
Torment_in_hell
Torment_in_hell Miesiąc temu
.....
Kazimierz Wiesław
Kazimierz Wiesław 2 miesięcy temu
Grażyna powiem, ci,
Tomasz Gala
Tomasz Gala 3 miesięcy temu
Sosnowiec Górą 👌👌👌👌
W G
W G 3 miesięcy temu
Baba byla w chłopie😄
the best girl and sweet
the best girl and sweet 3 miesięcy temu
kto ogląda gdy : Jest pandemia Będą lekcje online jest rok 2020 ? - Bo Ci z lacza wyrz... -Z jakiego lacza ? -Ze Świętego lacza xDDDDD
Beata Wróbel-Cichecka
Beata Wróbel-Cichecka 3 miesięcy temu
@the best girl and sweet to jestesmy juz dwie i szukamy sobie podobnych- antypandemicznych, zdrowo-myslacych i zdystansowanych :)
the best girl and sweet
the best girl and sweet 3 miesięcy temu
@Beata Wróbel-Cichecka ja tak samo
Beata Wróbel-Cichecka
Beata Wróbel-Cichecka 3 miesięcy temu
The best girl and...ja ogladam podczas tej nieprawdziwej pandemi i smieje sie radosnie ze skeczy jednego z moich ulubionych kabaretow :))
Stefan Scholtyssik
Stefan Scholtyssik 3 miesięcy temu
najlepszy kabaret w Polsce
Hanna Kocinska
Hanna Kocinska 3 miesięcy temu
obudziłam sąsiadów. 3 domy dalej.....
Ewa Mandry
Ewa Mandry 3 miesięcy temu
Slask najlepszy !!!!!!!
Darek Lake
Darek Lake 3 miesięcy temu
przykre ale obraza Boga stala sie norma takie czasy
Ola Stasiak
Ola Stasiak 13 dni temu
😂😂😂😂
Krzysztof S Zalewski
Krzysztof S Zalewski 4 miesięcy temu
Sagi a nie goły, ja gorol mam was pouczać?
Marian Podgorni
Marian Podgorni 5 miesięcy temu
Ryryrydyrhdlhfbdbrifhrfuhfidifufucuchchc dhdhfkhc u fhfjfj djlfjfufjfjfncjfjcjcjfhc nie ma żadnego punktu a co do zasady nie wiem nie wiem które to są to było 3 lata 😜🥰🥰😭🤩
Marek PL
Marek PL 5 miesięcy temu
Lubie ich
Marta Gajewska
Marta Gajewska 6 miesięcy temu
Uwielbiam 😂
Kosmita55
Kosmita55 6 miesięcy temu
hymm to jest naśmiewanie się z wiary Chrześciańskiej i mi sięto nie podoba i mam wrażenie że tu są większość ludzi to ateiści jak i w kom jak i w kabarecie, ja powiem krótko wam że Bóg istniej i w dzieciństwie nawet widziałem Jezusa ale we śnie ten sen był jak prawdziwy, ale czy uwierzycie czy nie to jest wasza decyzja jak nie uwierzycie w Jezusa że jest waszym panem i dobrym pasterzem który was nie zostawi to pójdziecie do piekła.
Ola Stasiak
Ola Stasiak 2 miesięcy temu
To ja idę prosto do piekla🤣🤣🤣🤣
Michał Urbańczyk
Michał Urbańczyk 5 miesięcy temu
😂😂😂😂 grubo
Pitmax UK
Pitmax UK 7 miesięcy temu
Za cicho!
ewee jezioł
ewee jezioł 7 miesięcy temu
-sssss -GAZ hahahahjaha
Korono Wirus
Korono Wirus 7 miesięcy temu
koronvirus@gmail.com
Xmalwi
Xmalwi 7 miesięcy temu
7:47
Wielka afera na YT
Wielka afera na YT 8 miesięcy temu
15:10
Bronisław Rzepczyk
Bronisław Rzepczyk 9 miesięcy temu
7
tb
tb 9 miesięcy temu
Żałosne. Ludzie bez wiary naśmiewają się z prawd wiary i obnażają swoją ignorancję.
Ola Stasiak
Ola Stasiak 2 miesięcy temu
🤣🤣🤣🤣🤣
Manuel Piwowarczyk
Manuel Piwowarczyk 9 miesięcy temu
Pierwsza wersja byla duzo lepsza!
Krzysztof Olinski
Krzysztof Olinski 9 miesięcy temu
27:28 CIUTE ZA SZYBKO ZACZAL TANCZYC , WRECZ W TYM SAMYM ZCASIE CO ON ZACZAL SPIEWAC.,,
Proton
Proton 10 miesięcy temu
Ale smieszneee hshahahahahaha no rzeczywiście naśmiewanie się z wiary to jest wielce śmieszne co za ludzie tutaj są którzy nie szanujecie nikogo i niczego idźcie do muzułmanów i śmiejcie się z ich religii to zobaczymy jak długo wam się pozwolą śmiać z ich wiary jestescie skończonymi głupcami i za to kiedyś odpowiecie przed Bogiem wszyscy którzy nasmiewacie się z wiary w Boga
Proton
Proton 2 miesięcy temu
@Ola Stasiak kiedys ci nie bedzie do smiechu a wrecz bedziesz przerazona tym co cie spotka za to co teraz robisz
Ola Stasiak
Ola Stasiak 2 miesięcy temu
Dla mnie smieszne🤣🤣🤣🤣
Proton
Proton 2 miesięcy temu
@Ola Stasiak ale smieszne hahahaha
Ola Stasiak
Ola Stasiak 2 miesięcy temu
🤣🤣🤣🤣🤣
Zygmunt Szymanski
Zygmunt Szymanski 10 miesięcy temu
Przytrzymajcie sie czegos...Jestem z Warszawy..mieszkalem kiedys u Wujka w Katowicach..pracowalem w Sosnowcu na Dandowce.. z trzech powodow dostawalem w dupe...od Slazakow za Sosnowiec od Sosnowca za Katowice a od nich wszystkich za Warszawe..za rok jak juz sie troche godki poduczylem..bylo lzej..kiedys znowu dalem dupy po powiedzial mi ujek taki dowcip..pyta slunzuk slunzaka a poczemu to teoj synaczek doktor praktyke w Sosnowcu otworzyl ??? A co ??Moze miol na slunzokach ekszperymentowac ?? Myslozem ze mnie sztygar w pysk pizdnie... Tarnowskie Gory i Zabrze mi sie pikne wydawaly...tera se mieszkam w Kanadzie,,
LesQ Amura
LesQ Amura 10 miesięcy temu
:D
janusz Maruszak
janusz Maruszak 11 miesięcy temu
jak ewa skusila by adam zjadł jabłko? ewa> zjedz jabłko a dam
Mateusz Woźniak
Mateusz Woźniak 11 miesięcy temu
Do kany kiedy kana
Aniela Burczyk
Aniela Burczyk 11 miesięcy temu
Byliśmy...Ale ta gwara jakoś Lniano...no i tyla chłopy . Abo wy mocie mole abo waszgarnituch
Barte Jasek
Barte Jasek Rok temu
Godej z nami mit uns
mical siekierski
mical siekierski Rok temu
dobry Bajzel :D
Otwarty Umysł
Otwarty Umysł Rok temu
Kogo to śmieszy? Łapka w górę! Odejdźcie w pokoju... KMP - banda pseudohanysów którzy robią sobie jaja ze Ślązaków... Gorolom się podlizują - przykre. Nawet własnego kanału nie poradzili założyć :(
Otwarty Umysł
Otwarty Umysł Rok temu
Dobra trocha było śmieszne...
Otwarty Umysł
Otwarty Umysł Rok temu
Z kleru to bym jeszcze zrozumiał ale z Pisma... Tfu
Hubert Tomaszewski
Hubert Tomaszewski Rok temu
15:15 ty też jesteś bogiem tylko wyobraź to sobie sobie Paktofonika Magik[*] ,,Jestem Bogiem"
Top Świr
Top Świr Rok temu
Dobrze coś to naszkryfloł, bo już żech mioł w mobilnioku szukać jak tyn ciul.
Renata Idczak
Renata Idczak Rok temu
Oni są zjebisci
HenAnna
HenAnna Rok temu
- A ty co masz? Kozia żyć na twarzy. -Jaaaaa - Tylko ci bobków brakuje.
HenAnna
HenAnna Rok temu
- Jeszcze ci bobków brakuje
Barbara Hausner
Barbara Hausner Rok temu
Zdrowych i Radosnych Swiat 2019 kochaneeeee PRZYSTOJNIAKI z kabaretu .
OSP GCPR ŻAGAŃ112
OSP GCPR ŻAGAŃ112 Rok temu
Uwielbiam ją ona tu jest i głupku tańczysz dla mnie
OSP GCPR ŻAGAŃ112
OSP GCPR ŻAGAŃ112 Rok temu
27:05 i 27:25 najlepsze
Dawid Kruszka
Dawid Kruszka Rok temu
Super
Kucznikey
Kucznikey Rok temu
Co wyście są z Tarnowskich Gór że godocie ni zamiast nie?
Seweryn Malinowski
Seweryn Malinowski Rok temu
Z Piekar tam godają Wiss
Małgorzata Mayzner
Małgorzata Mayzner Rok temu
P
Radek Gmyrek
Radek Gmyrek Rok temu
Super kabaret
Radek Gmyrek
Radek Gmyrek Rok temu
Super skecz
Anakin Vader
Anakin Vader Rok temu
Ten pieruński wąż wikariusz 😂
Janek Kowalski
Janek Kowalski Rok temu
A co to je po slunsku aeffa, ?
Tomek Knapik
Tomek Knapik 29 dni temu
A tak poza tym efa to je efa.
Tomek Knapik
Tomek Knapik 29 dni temu
Worek
MI HOW? EK
MI HOW? EK Rok temu
7:26
Sabina Szymala
Sabina Szymala Rok temu
No bez przesady ślązoki nie klną
Joanna Janson
Joanna Janson Rok temu
witam, starsza wersja tego skeczu (RYJEK 2012) była lepsza, taka ze smaczkiem, oczywiście rzecz gustu ;) pozdrawiam serdecznie
mikołaj szczypka
mikołaj szczypka Rok temu
meh to nie jest pierwotna wersja która była najlepsza a ta jest słaba i mało śmieszna
Tymoteusz Baczyński
Tymoteusz Baczyński Rok temu
Jo je gorol, ale w sercu żech je hanys 😁
Irena Noskowiak
Irena Noskowiak Rok temu
Cierniewski
Pajak Dionizy
Pajak Dionizy Rok temu
Ludzie abonujcie pokoscie tyn Ruby palec do Gory i pobowcie sie dzwonkym .To jeden z nojlepszych testamyntow kery jo slyszol lodymie Ruby paluch w gora i dznowek wom rozwala to bylo naprowda dobre
KAZIMIERZ BANASIK
KAZIMIERZ BANASIK Rok temu
FAROSZ DO KITU.A RESZTA MO RECHT
Piotr Wręczycki
Piotr Wręczycki Rok temu
Żal
Hanna Klimczak
Hanna Klimczak Rok temu
zajebiste ;)
LORD OLIVER
LORD OLIVER Rok temu
9:15 najlepszy moment
Czesław Sporek
Czesław Sporek Rok temu
ebane hanysy, nauczcie się, że ten wasz grajdoł to górny ślunsk. Dlaczego te zjeby tak kaleczą język polski
julia palowska
julia palowska Rok temu
ania kocha mateusza, a ja lubie tego starego rubego cepa
96MaciekPL
96MaciekPL Rok temu
Żwirek i Muchomorek XDD Mistrzowie XD
Artur Diedtrich
Artur Diedtrich Rok temu
:-))))))).......
Krystyna Berlin
Krystyna Berlin Rok temu
Kuzwa 😂😂😂uplakalam sie ze smiechu 😂 😂 😂 zarabiscie 👍👍😘😘szpetnie godo.... 😂
PLAIN AS PLANE
PLAIN AS PLANE Rok temu
Są świetni,naturalni,prawdziwi
onyx onyx
onyx onyx Rok temu
Uwielbiam KMP ....gware slaska tez !!!
PANUUUS
PANUUUS Rok temu
12:27 God is a woman
SonofSkyrim01
SonofSkyrim01 Rok temu
On je naciulany ale to je twój chłop.Hahahaha
VettelLive
VettelLive Rok temu
Cieszę się że mieszkam w Rybniku
Agnieszka pipi
Agnieszka pipi Rok temu
uwielbiam was! w co poniektorych skeczach przypominacie Kargola i Pawlaka!! cudo!!
Limited Edition
Limited Edition 3 miesięcy temu
Chyba KARGULA.
iwona antkowiak
iwona antkowiak Rok temu
LUBIE SLAZOKOW KIEDYS MIALAM RODZINE PODOBA MI SIE
stefan karwowski
stefan karwowski Rok temu
jakie to jest głupie, a najbardziej ten idiota z brodą
Henryk Ryk
Henryk Ryk Rok temu
za czasów pobytu Izraelitów w Egipcie ,nie było zbudowanych piramid. Izraelici wyszli z Egiptu w roku 1513 pne , a przebywali tam od roku 1728 pne , czyli 215 lat.
jozef kalala
jozef kalala Rok temu
żałosni z tym nasmiewanem sie z KK a widownia to az mi zal tych ludzi....chyba nie wiedza z czego sie smieja...
Ola Stasiak
Ola Stasiak 2 miesięcy temu
Wiemy z czego się smiejemy🤣🤣🤣
Halina Pawlus
Halina Pawlus Rok temu
Najlepszy kabaret na śląsku
Łukasz Orzech
Łukasz Orzech Miesiąc temu
Nie ma lepszego kabaretu na Śląsku
Marek PL
Marek PL 5 miesięcy temu
Oj chyba nie tylko na śląsku
Max Maxi
Max Maxi Rok temu
Fantastyczni jak zwykle,cieszę się że po kabarecie Rak jest kabaret który dba o śląską mowę pozdrowienia z Poznania.
Zygmunt Kus
Zygmunt Kus Rok temu
Kabaret i ekipa naprawdę super . Ogląda się Was panowie z chęcią a gwara śląska pasuje do tego co robicie. Pozdrawiam z Podhala 🇵🇱
Magda
Magda Rok temu
Pan Mateusz z tego kabaretu występuje w Dobrych Mediach, że jest praktykującym katolikiem, opowiada o swojej wierze, a tu naprawdę ośmieszacie Pana Boga i kościół... Wulgarne teksty.. Bardzo przykre to jest dla mnie jako katolika...
Ola Stasiak
Ola Stasiak 2 miesięcy temu
A dla mnie jest zabawne🤣🤣🤣
Rika 21
Rika 21 Rok temu
Chłopacy są świetni 😂😂😍
Doktor Blade
Doktor Blade Rok temu
Coś pięknego tak powiem xD 2:40
Peter Gan
Peter Gan Rok temu
2⃣ 0⃣ 1⃣ 9⃣
Peter Gan
Peter Gan Rok temu
2⃣0⃣1⃣9⃣
Peter Gan
Peter Gan Rok temu
*_@_*
xDzydz00L
xDzydz00L Rok temu
Do Kaany!
krzysztof dulnik
krzysztof dulnik Rok temu
Dlaczego nie zrobicie sobie jazdy z koranu który jest pełen takich absurdów że głowa mała i nie pośmiejecie sie z mahometa
fcknglam0ur
fcknglam0ur Rok temu
O Jezu zamknij się. Czytaj nasza Biblię, stary testament, a potem pluj herbata na około. U nas też jest pełno absurdów.
Adrian Migdał
Adrian Migdał Rok temu
Pozdrawiam z Goczałkowic :D
Krzysztof Ddkk
Krzysztof Ddkk Rok temu
Poganie drwia z tego czego nie rozumieją a sutanna to dla zmylki
Camel Niebieski
Camel Niebieski Rok temu
Najlepsi
MatriX
MatriX Rok temu
Kocham ten kabaret, ale mam szychta 😂
Daniel Waleczek
Daniel Waleczek Rok temu
Jo boł na rano.
MatriX
MatriX Rok temu
Dup! I pół śląska nie miało wody! A była sobota wieczór XD
Pajak Dionizy
Pajak Dionizy Rok temu
@Aneta K No dyc dziolcha nojpiyrw bol zur na lobiot a potym czeba bolo sie rzic umyc na niedziela do kosciola bo ksiondz patrzol i woniol wtory mu zasmierdziol zaroski byla gupio godka na grubie .Pozdrowiom Cie szykownie Dziolcha i niy gorsz sie na mie bo jo trocha wyrzarty momy miydziela ale cy tak cy tak jo Cie pozdrowiom i zyca dobrego spanio
Aneta K
Aneta K Rok temu
Ja ongiś sie kozdy kompoł ino we sobota
Pajak Dionizy
Pajak Dionizy Rok temu
Pierdollo Chopie i Koniec a co zes sciol zrobic Pon Bocek sie szol przez woda jo sie ciesza bo zodyn wtedy niy zadzwioniol po wodociongi bo by sie jesce telefony przegrzoly
makrofaguss
makrofaguss Rok temu
@O w c S p o t 25:26 :-)
O w c S p o t
O w c S p o t Rok temu
Która to minuta ? XD
radus rona
radus rona Rok temu
najlepszy slaski kabaret jak czytam komentarze to moge powtorzyc zr jak komus opowaiadania po slasku nie odpowiadaja to nie musi ogladac a nie idiotycznie krytykowac
DAWCiO
DAWCiO Rok temu
Czy to jest w Domu Kultury w Niedobczycach??
booboss
booboss 2 lat temu
Co by pedzieć w internacjonalnym języku co by nawet gorol zrozumioł powiem tak: "Everywhere around the world there are wonderful people ( surprisingly even in Poland). However..... genau und richting schleisen kultur, Züchtung und bestellen is only known at schleisen erde." Celowo pomieszałem języki :-)
sanah, Vito Bambino - Ale jazz!
3:12
sanahVEVO
wyświetleń 3,8M
PATEC - CZY ZASTĄPIŁ TROMBĘ W EKIPIE?
39:09
Neo-Nówka - WIGILIA W POLSCE (Bez cenzury) "Kazik sam w domu" HD
28:21
Neo-Nówka TV OFICJALNY KANAŁ
wyświetleń 17M
Kabaret Młodych Panów: Liga Kabaretów - Całe DVD - 4k!
1:05:30
Kabaret Mlodych Panow Official
wyświetleń 261K
Kabaretowy Szał - Kabaret Młodych Panów odc. 5 (46')
46:33
Kabaret Młodych Panów - Kopalnia (HD)
16:35
sanah, Vito Bambino - Ale jazz!
3:12
sanahVEVO
wyświetleń 3,8M
PATEC - CZY ZASTĄPIŁ TROMBĘ W EKIPIE?
39:09
MORTAL KOMBAT and THE SUICIDE SQUAD Trailer Teaser (2021)
1:57
Shark Tale - Nostalgia Critic
24:03
Channel Awesome
wyświetleń 409K
There's Only a Few Hours Until Trump Is Dumped
9:15
The Late Late Show with James Corden
wyświetleń 509K